Thursday 6 August 2009

Esimene päev

Alguses tulime lennukiga Londonisse, ning selle aja jooksul saime lihtsalt aega surnuks lüüa raamatute lugemimse, lolli jutu ajamise ning loomulikult tekken3 mängimisega. Gatwicki lennujaama jõudes oli asi nii segane, ning me lihsalt liikusime massiga kaasa kuni asjad tundusid veidike loogilisemad olema. Pakkide kättesaamst pidime külle ootama nii minuti kuni kolm aga see oli suhteliselt kiire õnneks :D Seejärel hakkas sildikeste jahtimine. Küll esijalgu otsisime rongi, millega minema saada, ning seejärel tulime idee peale et peaks vist piletid ka leidma :D ning siis ostsime pileti, mis maksis mingi 11 naela näkku. Kui olime lõpuks Victoriasse loksunud otsisime endale selle järgmise pileti kassa, et saaks metroo 7 päeva pileti kätte. Kokku läks see maksma 27 naela näkku. Kui piletid olid käes siis hakkasime vaikselt servast oma hotelli poole liikuma. Alguses pidime sõitma mingi mai mäleta mis jaamani, ja siis pidime ümber istuma. (Helle ütles just et Victoria Linega ühe peatuse edasi mingi umbes Green Lineni vms see ka e olnud) Peale ümberistumist sõitsime siis oma jaama. Peale jaamast välja maapeale tulemist pidime endale tõdema, et meil ei olnud õrna aimugi kus pool on meie hotell, või isegi et mis tänaval see on :D ma tean me oleme faking parimad orjenteerujad :D. Nii küsisime siis mingisuguse mehe käest et kuhu poole me liikuma peaksime. Saime teada et "selle sihi peal on vähemalt 4 hotelli" ja nu eks me siis läksime seda sihti mööda mingisugse terve kilomeetri selles suunas. Aaa jaa ma ei rääkinud ilmast :D mõnnnnnnnalt sadas eile terve päev faking otsa :D. Iiigaljuuhul meil oli üks vihmavari kahe peale, kaks suurt ratastega kotti, seljakott ja üks üleõla kott nii et jah üks meist oli alguses ilma varjuta ja pärast teine varjuta. Igaljuhul me kõmpisime siis läbi lompide ja muude sarnaste katsumuste ühele poole, et oma hotelli leida, aeg ajalt põikas Helle kuhugi sisse ja küsis et kus pool see Baconsfieldi hotell asub ikkagi. Asi lõppes lõpuks ikkagi sellega et me võtsime netikohvikus endale pool tundi poole naela eest netti, ja otsisime ülesse oma hotelli, ning ka praeguse asukohad. Tuli välja et terve selle tee olime me kõndinud mõõõõnusalt vales suunas ^^,

Jai! me olime yhesõnaga märjad, vettinud lausa, ja vales kohas :D Nii et me siis hakkasime tuldud teed tagasi minema kuni me jõudsime oma metroo väljapääsuni, ning siis padavai teises suunas minekut :D Kui me siis lõpuks hotelli jõudsime siis olime küll väga õnnelikud ja rõõsad. :D selle aja peale oli mul vähemalt täiesti reisi tunne :D

Vastuvõtu lauas oli siis hea uudis muidugi see et tegelikult ei ole meile reserveeringuid ^^ kift kas pole? Meiele ööldi, et meie reserveeringud olid tehtud, siis ära tühistatud, ja seejärel uuesti tehtud ja taaskord ära tühistatud. Mõnna mõnna mõnna... Aaga õnneks oli üks vaba kahene tuba olemas nii et tuppa meid ikka lasti :) ainuke hea asi onju.

Nii toast siis.. Tuba on piditillukesekenekene okei okei nii väike ta ka ei ole. Meil on suur kaheinimesevoodi, Pisitillukene telekas (no veidi suurem kui mu läpaka ekraan ;) ) Mikrolaineahi, Väike ühika külmkapp (no tead küll selle kasti õlle ruumiga umbes) ning kraanikauss. Helle käest saab pilte hiljem kui tahate. Aknast paistab ühelt poolt MäkDoonaldsi silt ;) ning teisel pool on mingi shopping senteri sildikene. Lämbe on veidi aga selle vastu aitas akna avamine muidu tundub hotell olema päris korralik. WC on ühiskasutatav, ja dussialusel on silt et kasutage ülemise korruse oma aga muidu päris korralik. Okei me pakime siis veel edasi ja planeerime oma tänst päeva.. Peaks koffi tegema..

Igaljuhul me siis oleme enam vähem oma asjad praeguseks